Tiden går nästan för snabbt.

GOD MORGON!
Hur är det möjligt, om 8 dagar tar vi studenten.



Dagen har varit otroligt skön, sov till klockan 11 och hade en enda lektion klockan 13. Lektionen varade i 15min, vi skulle lämna in boken fast det hade jag redan gjort. Jag och Lovisa bestämde att gå ner på stan för en fika. Vi träffa där Elin och Emina så de följde med till Café Paus. Riktigt trevligt att bara sitta och prata. Sen gick jag för att fixa lite saker men hitta inte riktigt det jag ville ha. Sen blev det simning som alla andra dagar. Men på något konstigt sätt hade jag blivit på jätte dåligt humör. Jag var skit arg, men det löstes sig så fort jag började simma. Tack gode gud, det var länge sedan jag var så arg för ingenting.

Nu sitter jag här och nästan sover. Ska gå och lägga mig, GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0