NV3A

Nu har jag tagit studenten, jag känner för att både skratta och gråta.

NV3A finns alltid i mitt hjärta, fredagen var den bästa dagen i mitt liv hittills.


NV3A, SJUNG OM STUDENTEN!


GLAD & LYCKLIG


REGNET STOPPAR INTE NV3A!


"HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR"


WOHO =)


GLADA


NV3A shalalalalaaaaaaa


TACK FÖR EN UNDERBAR FREDAG!
FÖR NV3A HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VA VI ÄR BRA!!!


Lördagen var det student bal. Cassandra kom klockan 11 för att fixa i ordning min balfrisyr och smink.


Som sagt Cassandra är en ängel som vill göra min frisyr!


Och det blev perfekt, tack vare henne!


Nu har man kommit i klänningen, äntligen är det snart dags.


Jag och min kavaljer, Jesper.


Klivit ur bilen vid statt.


Jag har inga mer bilder från denna kväll, men alla får skicka bilder till mig!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin klänning :)

2009-06-20 @ 19:52:10
URL: http://justmyiq.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0