en vecka kvar, hjälp

GOD MORGON!
Nu är det helg igen, men känner mig inte så party sugen. Bara 7 dagar kvar till JSM/SM 5km och 9 dagar kvar till Vansbrosimmet. Detta vecka har gått fram och tillbaka om jag säger så.


Måndag
Simning ute i Värnanäs med Christer. Jag börjar få ont i axlarna av all träning så det blev en sväng till massage Lars på badhuset. Jag skrek efter bara en minut inne hos honom, men det blev bättre och ska dit igen på Fredag.

Tisdag
Idag blev det bara massa vatten, klockan 9 började jag och Christer simma ute vid Värnanäs. Vi simmade in till jutviken och tillbaka, det blev kanske 2,5km. Sen åkte jag, pappa, Olivia och Linus ut till Gottbol. När vi kom hem fick jag skynda mig att äta och fixa i ordning min väska för jag & Christian skulle åka till Karlskoga för ett träningspass där. På vägen plocka vi upp Annika. Jag & Anna Värn simmade utomhus, runt udden vid badhuset. Vi var väldigt duktiga, men allt förstördes när vi kom upp när någon hade snott min kamera. Väldigt otrevligt!

Onsdag
En slapp dag, simmade med Christer i Värnanäs.

Torsdag
Idag blev det ingen simning, jag måste få lite lugnt också. Så jag åkte ut till min bror och Cattis till deras stuga, riktigt fin var den! Det blev att stanna där i några timmar, men tyvärr blev jag tvungen att åka för att köpa zon på apoteket. Jag vaknade i morse med att hälsenan gjorde jätte ont, trodde faktiskt att den var inflammerad. När jag kom hem gick jag & pappa för att bada lite i poolen, väldigt skönt 30grader.

Fredag
Jag vaknade utan att ha ont i hälsenan, vilken tur! Jag var väldigt orolig igår. Idag gick jag upp lite tidigare för att jag skulle hinna cykla ner till badhuset för massage igen. Kommer ha ont efteråt, men blir det bra till Vansbrosimmet är jag nöjd! Sen vid två tiden ska jag simma med Christer ute vid Skymningen, får se hur det kommer gå :)

Nu måste jag gå, ha det gött i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0