6 dagar kvar....

6 DAGAR KVAR TILL LÅNGLOPPS-SM, 5KM


GOD MORGON!
Nu har det regnat lite grann i två dagar.


Fredag
Jag simmade ute i skymningen med Christer, vi blev tvungna att gå upp lite tidigare för blixt och dunder kom till Kristinehamn. När vi bytt om och börjat cykla åt olika håll, jag åkte åt fel håll. REGNET ÖSTE NER! Tänkte stanna en stund under ett träd eller något men lite regnar skadar ju inte. När jag kom hem var jag genomblött, men det var så skönt att cykla i regnet med hörlurar i öronen med Markus Kronegård - Jag är en vampyr. Underbart! Blixt och dunder fortsatte till kvällen men som tur var kunde man se på tv klockan 21.00 då det blev glass och jordgubbar till Smallville.


Lördag
Mamma kom hem idag, nya puma parfymen: urban motion HELT UNDERBAR och lite godis fick lilla jag. Jag har mest suttit framför datorn idag, en riktigt slappar dag. Det är skönt det med!


Nu ska jag gå och sova.
GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: emzak

Önskar dig all lycka Saga!

2009-07-05 @ 16:54:45
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0