Biltur

God morgon!
Jag håller på att planera en biltur på 4 dagar, söndag till onsdag.

Imorgon startar jag och kör mot Gränna för att köpa massa polkagrisar. Så jag kör alltså runt Vättern och kollar runt Askersund, Motala, Gränna och Jönköping. Sen kör jag mot Falköping till Floby där en av mina kusiner bor och där ska jag sova en natt. På måndagen blir det att åka för en shopping tur i Borås, jag behöver lite nya kläder. Sen åker jag till en annan kusin i Lidköping och sover där en natt. På tisdagen blir det västkusten, Smögen, Fjällbacka, Grebbestad och Strömstad. Det blir att ta ett dopp. Beroende på vad klockan blir så åker jag kanske tillbaka till min kusin i Lidköping eller så sover jag någonstans i Strömstad. Vet ni något bra ställe?
Sen på onsdag blir det att köra hemåt för på Onsdag kväll ska jag och Sofia till Sunne på Fryksdalsdansen.

Så ser min biltur ut preliminärt, min mini-semester. De flesta fattar inte varför jag gör den, utan frågar "Ska du åka själv? Va tråkigt!" Men det ska bli skönt att få åka precis vart man vill och så kan jag sova hos mina kusiner vilket blir billigare :)

Detta är min semester innan det blir att förbereda inför skolstarten 31 augusti. Jag måste hitta en lägenhet och fixa lite små grejer.


25 juli
är det Ferlindoppet i Filipstad.



31 juli ska Annette preliminärt föda barn, men det vet man aldrig!
Kanske från den 10 aug till 13 aug kanske vi åker till Stockholm för att se Otto.



6-9 augusti ska jag till Mariestad på träningsläger som tränare med Hanna, kommer kännas konstigt att inte vara simmare men det blir nog några längder även för mig! Roligt ska det bli!



16 eller 17 augusti ska jag & mamma till Östersund för att kolla lägenheten som jag köar för.
Sen 24 augusti ska jag nog flytta upp till Östersund.



18 augusti fyller Annette år.



21 augusti fyller jag 19 år!



Detta är lite av det som återstår av mitt sommarlov!
Jag ska åka till Göteborg till Liseberg med någon också, det är ett måste!

Nu ska jag gå och städa rummet, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0