1 dag kvar.........

God morgon

Nu sitter jag i min säng och skriver på min nya dator som jag fick i student present av mor och far. Den är riktigt härlig, mindre än en vanlig bärbar dator. Den är jätte lätt att ta med sig och väger ingenting.

Jag hann göra så himla mycket igår, jag gick upp klockan 9 för att jag skulle på massage klockan 10. Han var inte lika hård hänt som han brukar vara så det känns mycket bättre i axlar och armar. När jag kom hem satt jag vid datorn en stund men som sagt tråkigt så jag gick ner i källaren och såg två filmer. I källarnen är det mycket svallare och lugnare. Sen skicka Anna Värn ett sms och hon ville följa med ut och simma utomhus idag. Så tillbringade resten av dagen med henne, vi pratade om Vansbro och skratta åt allt möjligt. Sen blev det att visa henne Kristinehamn, WOW, tog 5 minuter. Centrum, en gågata; nya arenan och nya badhuset. Hon är liksom simmare, så besatt är jag inte av badhus faktiskt.


Hon säger alltid något kul, här är ett exempel.

- Hur mycket dyrt var de?


Sen blev det att simma ute i Värnanäs för sista gången för i sommar kanske. Jag och Anna var där i god tid så vi gick ut till vattnet och tog lite kort. Vissa kort fick man verkligen slita för, eller rättare sagt lida för. Hoppas skorna klarar sig, Anna

En kall simtur blev det utom våtdräkt och sjögräs överallt.  Haha, sen blev det mer prat om Vansbrosimmet. Vi nu bestämt hur vi ska gå i mål och allting. Sen kom hennes mamma och hämtade henne. Som sagt Fredag till Söndag kommer bli så roligt!

Som sagt nu är det bara 1 dag kvar, jag börjar verkligen bli nervös. Men man måste vara nervös annars kan man inte tagga ordentligt. Jag behöver dessutom musik som jag kan lyssna på innan starten, kan ni skicka?

Idag blir det bara att tagga, slappa och äta pasta :) Jag har faktiskt ingenting att göra så det blir nog bara gå och vänta på att jag ska gå och sova, HAHA.

Nu ska jag gå och göra någonting vettigt.  
Ha det gött och håll en tumme för mig i helgen!


Kommentarer
Postat av: emzak

Jag kommer hålla tummen för sig Saga!

2009-07-09 @ 21:10:51
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0