16 veckor kvar till studenten

Ännu en vecka avklarad, endast 16 veckor kvar till studenten. Men det är mycket att göra fram tills dess.
Nu till veckan är det sportlov. Vet inte riktigt om man kan kalla det lov.
Hemtenta i Historia, Biologi B prov, Fysik-breddning prov och Fysik-breddning inlämning de två första veckorna efter lovet. Inte det roligaste jag vet men jag får hålla i.
På sportlovet ska jag dessutom jobba som badvakt på badhuset. Skräll, nej det kan jag inte tänka mig :) Jobbar 6 timmar varje dag plus simträning, skidträning och pluggning. En fullproppad vecka!

Cassandra är nu i Egypten, så orättvisst. Hon är vid värmen och här häver det ned med snö. Snö är inte det bästa jag vet, nu när det är på marken är det väl härligt men när det sedan blir slask och äckligt är det bara tråkigt.
Jaja, det är bara att stå ut. Hoppas hon har det bra i alla fall.

Nu ska jag gå och kolla på en film.

Kommentarer
Postat av: mli

(WOHOO. Nu kan jag kommentera!)



16 veckor är inte så mycket de du^^



Tänka sig, jag har också hemtenta i historia! Plus matteprov, ekonomiprov och en engelskaseminarie de första två veckorna efter lovet. Inte så kul.

2009-02-21 @ 23:48:56
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0