Önskelista

- Presentkort på stadium.

- Guld smycke till halsband

- Guld armband

- Örhängen

- Tavlor

- Inrednings grejer

- Någon film




Det är så tråkigt att vilja ha pengar i julklapp. Det är inte roligt! Men sånt är livet. Dessutom har jag inga pengar så jag kommer inte kunna köpa så många julklappar. Vilket också är väldigt tråkigt, det är ju en del av glädjen. Men så är det när man är student.

Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag åker hemåt. Jag längtar! Då har jag klarat en termin av 6. Det har gått så fort, och det ar gått ganska bra iallafall. Nu har jag bara saltentamen den 18 dec, alltså om exakt en vecka!! Jag har bestämt mig för att klara den. Vill inte ha omtenta. Det blir en hel vecka med pluggning i biblan med resten av klasskamraterna. Det blir också lite myspys och festande. Men Lördag klockan 6.00 åker bilen från Östersund neråt i landet!

Nu ska jag gå och kolla skidskytte och plugga lite!
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jo, det är visst kul att få pengar i julklapp. För då kan man handla kläder på julrean sen! Ha!

2009-12-17 @ 20:11:50
URL: http://oliviahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jo, det är visst kul att få pengar i julklapp. För då kan man handla kläder på julrean sen! Ha!

2009-12-17 @ 20:11:50
URL: http://oliviahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej Saga :) , jag har köpt mössan på carlings :) , finns i många fina färger :)

2009-12-19 @ 14:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0