28 december

Jag älskar julen, men måste man känna sig som en fet gris?

God mat, underbara människor och julklappar! Jag har haft ett par jätte bra dagar och än är det inte över. Jag har nu 7 dagar kvar innan jag drar hem till Östersund. Det ser ut som jag ska flytta till Odenslingan i februari, jag hoppas det blir av så jag kan simma lite oftare. Men som sagt nu är jag i Kr-hamn och snart är det nyårsafton och jag har ingen aning vad jag ska hitta på. Någon som har någon idé?


Äntligen hemma för att fira lite jul. Min goa katt börjar bli gammal.


Jag har hälsat på i Karlskoga, klippt & färgat håret och såklart har det blivit ett antal kort.



JULAFTON 2009



 




JULDAGEN


Party på Statt, träffade mycket trevligt folk.





Snön kom även till Kr-hamn i år!


Kommentarer
Postat av: Annette

Vilka fina bilder, kul för oss att se!

2009-12-29 @ 10:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0