18 dagar kvar

Tisdagar är dom jobbigaste, jag är helt slut!

Solens strålar har kommit fram ur molnen. Imorgon börjar skidskyttet, längtar ihjäl mig. Men först blir det fyra timmar matspjälkning med Lasse. När vi har honom går allt bra. Haha, idag sa han att bukskottkörteln såg ut som en krossad banan. Som sagt det är alltid lika kul med Lasse. Sen blir det några timmar i biblan och kanske en tur till gymmet. Sen blir det SKIDSKYTTE!

  

Idag har jag skrivit på ett papper som jag ska skicka ner till KrSS om någon dag. Jag har nu bestämt mig att byta klubb. Jag ska nog börja simma med SK Ägirs SM grupp. Jag simmar inte lika fort men jag måste hålla igång inför Open water simningen.

Nu ska jag sova, håller på att somna sittandes. För mycket melatonin i kroppen.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Du behöver inte skicka något papper till KrSS räcker med att Ägir eller vilka du nu ska byta till skriver på. På pappret står det att nuvarande klubb ska skriva på men det behövs inte. Självklart ska du byta.

2009-12-02 @ 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0