13 dagar kvar

jag är helt tom, det blir en stressig vecka! In med all information men stanna där inne.

Skidskytte, pepparkakor & julmarknad. Det har varit en trevlig helg! Svårt att beskriva men här kommer lite bilder från dessa dagar.

  
  
 




Kommer ha fullt upp hela veckan, så jag kommer inte hinna skriva mycket. Hoppas ni klarar er ändå.
Måndag en heldags föreläsning med Lasse. Tisdag föreläsning i psykologi och simning. Onsdag en föreläsning plus biblan och första träningen med SM-gruppen. Torsdag ingen föreläsning men boende i biblan och styrketräning plus sista soppan. Fredag tidig träning (6.00) följt av demo 8 och Seminarium, rörlighetsträning efter några timmar i biblan. Lördag åker jag till Storuman för at fira min kusin som fyller 6år, och sista besöket hos mormor innan jul! Kommer hem Söndag igen.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0