7 timmar kvar, sen Hej då Kr-hamn!

God morgon!
Vilken otroligt rolig vecka jag haft!
Packning, slappning och kalas :)


Sista simpasset med simklubben på tisdagen. Jobbigt, jobbigt och massa mjölksyra!

Onsdagen blev riktigt speciell och otroligt roligt! De blev en utflykt runt om Kr-hamn. Det började klockan 13.00 på Thai, Josefin, Elin, KB och Lovisa. Efter en och en halv timme hade Elin ätit klart och då åkte vi vidare till brandstationen. Elins pappa hade nog inte så mycket att göra för vi fick åka stång och sen fick vi åka skylift eller vad det heter. En sista titt på Kr-hamn. WOW! Solen strålade och det kunde inte bli roligare. Lovisa åkte sedan hem men vi andra åkte till KFUM för en omgång minigolf. Jag vann första och sista hållet, två hole-in-one och fem 8:or. Detta resulterade i en fjärde plats, det vill säga SIST! Usch, jag var verkligen usel på vissa hål :) Segern tog Elin Grahn tätt följt av KB och Josefin inte långt ifrån på tredje plats och jag tio slag efter Josefin. HAHA, många skratt blev det! Vi avslutade minigolfen med en stor glass, otroligt gott! Sen blev det en kort paus i utflykten, KB ville hem och rida :) Klockan 19.00 prick stod Josefin utanför mitt hus med sin heta bil ;) Vi åkte ner till bion för att se "Sommar med Göran" med Elin och KB som också firade 9 månader denna dag, VI VÄNTAR PÅ BRÖLLOP HÄR :) Den var bra, men jag gillar inte riktigt svenska filmer. Vet inte vad det är för fel på mig. Haha, som vi alltid brukar blev det också en liten runda på Mcdonalds. Det fick avsluta en otroligt rolig dag med dom bästa!

Torsdagen blev en stressad med också väldigt rolig. Jag fick gå upp klockan 9 för att börja packa på en gång. Jag packa konstant i två timmar sen klockan 11 åkte jag till mitt andra hem, badhuset för att hämta sista grejerna. Jag tog farväl och åkte hem för två timmar till med packning. Sen åkte jag och pappa för att hämta tårtor på höghuset, JAG REKOMMENDERAR DET VERKLIGEN! Sen blev det en dusch och fixing of the hair. Sen klockan 6 kom det folk för att fira min födelsedag som är egentligen NU eller rättare sagt den 21 augusti. Mina två bröder med sina familjer och några grannar. Kommer verkligen sakna min familj nu när jag åker uppåt i Sverige. En riktigt trevlig kväll med massa prat!

Nu måste jag gå och sova, ska köra bil imorgon klockan 7.00 när jag lämnar kr-hamn bakom mig ett tag <3
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0