träningsläger Mariestad

God morgon!

Idag åker jag till Mariestad på träningsläger med KrSS. Ska bli riktigt roligt, speciellt när det ska bli bra väder. Jag ska bli riktigt solbränd nu, när jag står på kanten och plågar de små barnen. Haha, nej då, så hemsk är jag väl inte. ELLER? :)



Jag har inte orkat skriva något på ett tag.
Det är för jag inte gjort något speciellt, bara haft lov liksom.
Men i lördags blev det utgång med Elin, Josefin & Lovisa. Det var en skit kul kväll där man träffa massa folk och blev massa dans. Roligt var det iallafall!

En väldigt kort sammanfattning
Päronshot, skratt och dans.




Nu måste jag gå och packa, ha det gött!
SAGA ÄLSKAR SOLEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0