Jag har blivit moster

God morgon!
Idag klockan 10.02 blev jag moster till Otto.
3725g och 50cm lång :)

Jag har tänkt att överraska Annette på Tisdag, komma och hälsa på innan jag flyttar!.
Annars blir det att träffa henne vid jul och jag vill inte vänta så länge!

Vad tror ni? Kommer jag passa in i Norrland?


Jag har haft en så rolig och trevlig helg, räknat från i torsdags till söndags.

Torsdagen med simmarna var jätte rolig :) Cassandra, Mickan, Hanna, Elin, Annika, Rebecca, Julia, Sara, Olivia & Hanna R.
Fem ord
UNDERBARA MÄNNISKOR, SKRATT, TÅRAR & MINNEN <3


Fredagen på Arenan med Josein, Elin & KB var en av de roligaste kvällarna ute. Skumparty är något jag rekommenderar, vi dansa nonstop (nästan) i två timmar. SÅ JÄKLA KUL! 
Fem ord
SHOT, SKUM, SKUM & VARM BIL! <3


Lördagen med vännerna Elin, KB, Josefin, Louise, Johanna, Lovisa & Sofia. Lite seg från fredagen när jag gick och la mig klockan 4 och gick upp 13. Men så fort ni kom blev att bättre! Det var bara skönt att kunna sitta ner och bara prata. Haha, vi har gjort mycket de här tre åren! Inget jag kommer glömma.
Fem ord
PRESENTER, MAT, MALIBU, MASTIS & DANS <3
(Bilder kommer!)

Söndagen blev lugn, börjar planera min flytt. Går tyvärr inte så bra, vet inte vad jag ska ta med mig.  Men det sluta med att jag fastnade framför filmen Mamma mia. Sen åkte jag och hyrde Underworld-Rise of the Lycans, En shopaholics bekännelse och The Librarian-The curse of the Judas Chalice.
Underworld var bättre än jag trodde den skulle vara, jag längtar till fortsättningen kommer (om den gör det!) Den får 4 stjärnor av 5.
En shopaholics bekännelse var bra, också bättre än jag trodde. Får en på bra humör i allafall, 4 av 5 stjärnor.
The Librarian var väl okej, jag gillar vampyrer men jag vet inte. Lite förutsägbar men som sagt en rolig film så det blir 3 stjärnor av 5.


Nu ska jag gå och lägga mig, måste få lite sömn tänkte jag :)
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0