Idrottsvetare

God morgon!
Igår var jag nervös och funderade över om detta verkligen är mitt program.
Idag är jag mer positiv.


Första dagen är nu avklarad och jag har träffat otroligt trevliga människor. Programmet tilltalar mig allt mer, som sagt är mer positiv nu. Jag är bland de yngre, tror det är två tjejer till som är lika gammal som jag. Resten är runt 21-27 tror jag. Dagen började med en liten introduktion om programmet senare blev det "lek och stoj" på studentplanen. Det blev lekar som Rump-skrivning och en stafett. Det blev många skratt!
Sen blev det en sväng till Frösön för att äta, sova och klädombytte, därefter blev det grillning och lekar. Väldigt roligt, speed-dating och brännboll. Dessutom blev det lite intriger när det gäller vår flagga. Varje program har en flagga och den ska vi ha med oss hela tiden. Andra program ska då försöka sno den och smutsa ner den. Renast flagga vinner.

Detta var lite om dagen. Nu åste jag gå och lägga mig, annars kommer jag aldrig upp imorgon då jag börjar 8. Hoppas morgon dagen blir lika bra!


Ha det gött, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Roligt att höra!

2009-09-02 @ 18:21:57
URL: http://oliviahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0