Tisdag - 45 dagar kvar!

Har ont i kroppen, tränat hela dagen.
Fysik breddnings provet är nu klart, underbart nu har jag historia prov om drygt en vecka sen har jag presentation av projektarbetet om drygt två veckor. Men såklart ska vi få massa läxor av alla, nej tack. Men har ca 3 prov kvar efter detta innan studenten!

HERREGUD JAG TAR STUDENTEN OM MINDRE ÄN 2 MÅNADER, FÖR ATT VARA EXAKT 45 DAGAR KVAR.

Idag har jag både sprungit och simmat. När jag kom hem från skolan, tog jag på mig joggingskorna och sprang till hultet och tillbaka. Det blev ca 5,5km; jag är nöjd med det. Det tog typ 30minuter, men jag känner mig så otränad. Sen satte jag upp studsmattan så man kan hoppa lite om dagarna. Kom förbi så studsar vi lite :) Sen efter maten cykla jag till simningen för 2 timmar med ren mjölksyra, eller jag fick det i alla fall.

Huvudserien
400m frisim fart 2
4*100m frisim fart 4       vila 10sek
300m special fart 2
3*100m special fart 4    vila 10sek
200m medley fart 2
2*100m medley fart 4    vila 10sek
300m frisim fart 2
3*100m frisim fart 4       vila 10sek
400m valfritt fart 2
4*100m valfritt fart 4       vila 10sek

Mycket nöjd med dagen när det gäller träningen i alla fall.

Onsdag STYRKETRÄNING + SIMNING.
Torsdag LÖPNING, tyvärr hinner jag nog inte simningen.
Fredag LEDIGT.
Lördag CASSANDRA?
Söndag CYKLING + STYRKETRÄNING.

Hoppas på en bra helg, med kanske Statt och Cassandra <3

GOD NATT, SKA SOVA NU!

Kommentarer
Postat av: cassan

JA de får vi hoppas ;O) vore jätte kul ju <3

2009-04-29 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0