Söndag

Jag har haft en väldigt bra helg.

Fredagkväll blev en lyckad kväll, förfest/klassfest hos Anna och vårfest på Varvet. Det var så jäkla kul hela kvällen, över mina förväntningar. Det blev mycke dans och prat!

Lördag blev en dag i badhuset, simkunnighetsdagen, där KrSS tjejer hjälpte till med märktagning och simning. Blev inte så mycket folk pga. det fina vädret, men det gjorde inget jag, Mickan och Anna gick ut och solade på taket. MYCKE SKÖNT! Sen på kvällen var det grillning, första för året. Åkte sen ner till Patrik, min bror, för att hälsa på lite. Där träffade jag min andra bror, Daniel och hans sambo, Cattis. Vi såg med Olivia, Linus, Patrik och Jessica på Robinsson. Sen tog jag en cykeltur som avslutades hemma hos mig, såklart. Tyvärr var det inge bra på teven så jag kolla på Mamma Mia. Haha, tack Sofia för du fick mig att se den!

Idag blir det ännu en dag i badhuset, Cassandra och jag ska styrketräna innan Utmanartävlingen som är klockan 14.00 för KrSS. Får se om det blir någon solning idag om bara molnen släpper fram solen. Sen klockan 17.00 startar min vuxenskola, som är en förberedning inför Vansbrosimmet. Ska bli riktigt kul att få hålla i det här själv, min egen idé och allt!

Idag är temperaturen i Västerdalälven 5.9ºC, det har gått upp med 5grader senaste veckan. Det börjar bli en behaglig temperatur. Haha, ska försöka skriva in temperaturen varje dag om jag orkar!

Nu ska jag gå, ha det gött allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0