projektarbete

God morgon mina vänner. Haha, för mig är det alltid morgon!
Idag har jag hunnit med otroligt mycket, ganska nöjd med dagen.

Fick en härlig sovmorgon, gick upp vid 11.
Sen efter frukosten gick jag ut och bytte däck på bilen.
Väldigt nöjd över att jag fixa det helt själv!
Sen kom Lovisa och vi skulle hålla på med projektarbetet hela dagen.
Vi är nu snart klara, vi har bara de sista detaljerna kvar.
Sen åkte jag och cyklade en sväng, härligt med vår och sommar.
Lite skillnad från min vecka i Storuman hos min mormor.

Senare ska jag kolla på några filmer, är på film humör.
Har ni några tips på bra filmer?


"If I could dream at all, it would be about you."
Har läst ut fjärde boken av Twilight serien. Älskar verkligen böckerna.

Kommentarer
Postat av: mli

Jag med! Vi har mycket att prata om :)



Har du sett V for Vendetta? Den e super<3

2009-04-18 @ 23:44:43
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0