Onsdag

Vilken slapp dag, gjorde inget vettigt i skolan idag. När jag kom hem vid halv tre gjorde lagade jag mat och sen drog jag till badhuset som vanligt. Först blev det styrketräning, kändes otroligt bra. Sen skulle det vara simträning men ingen tränare gör det väldigt svårt för mig, Cassandra och Mickan att simma. Så det blev lite styrka på land och sen gick vi upp på soltaket. Lite blåsigt men skönt, måste börja jobba på brännan till studenten. Sen blev det cykeltur hem, och som tur var så påminde mamma mig om att det var 29/4: Twilight kom ut på DVD. Så jag cykla ner till Maxi och köpte Twilight men också "Yes man" med Jim Carrey och såklart en glass. Så nu har jag ätit glass och kollat på Twilight. Underbart säger jag bara!




Angående glassen, var det ingen hit. 22kronor för en liten glass, nej tack. Snål som jag är skulle jag hellre köpa en burk Ben & Jerrys glass för 49kronor. MEN DET ÄR DET VÄRT! Vanliga magnum är också godare enligt mig!



skor
Glömde att säga att jag köpte ett par skor idag, 400kronor i sjön. Jag är så jäkla snål, men det får jag inte vara nu. Ska skicka efter en studentklänning på nätet nu, och på Lördag ska jag, Cassandra och Mickan åka till Karlstad och shoppa. Måste hitta skor till balklänningen, VILKEN FÄRG?



HA DET GÖTT, SOV GOTT!

P.S Temperatur i Västerdalälven 5.9ºC

Kommentarer
Postat av: Cassandra

DE blir så kul;)<3

2009-04-29 @ 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0