7 veckor kvar till studenten

projektarbets rapporten är klar, äntligen! Nu kan man lägga det bakom sig.

SOFIA YNGVE, har fixat körkortet <3 GRATTIS DARLING! Vi får åka till skärgården någon dag och ta oss en glass och bara sitta och prata lite. Har inte haft så mycket tid över så har inte träffat dig på länge, men det ska ändras på!

Två prov kvar den här veckan, sen har jag två prov nästa vecka. Sen börjar det faktiskt ljusna i tunneln!
Om 7 veckor alltså 51 dagar tar jag studenten, och det är mycket roliga saker innan dess. Men såklart har jag några prov kvar, har räknat att det är ca 8 stycken kvar och om två veckor har jag bara 4 kvar!

Det är också mycket kvar att fixa, som studentklänning, skor m.m
Ni kanske kan hjälpa mig, om jag har en mörk grön klänning vilken färg ska jag ha på skorna? Har panik!



Har inget mer att tilläga, måste gå och plugga vidare på mina prov :)

PUSS O KRAM

Kommentarer
Postat av: mli

Gosh, den klänningen alltså ;D så fin <3



Jag vet inte vad du ska ha för färg på skorna. Färgregler och färgkombo är inte min grej :/

2009-04-23 @ 17:10:41
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0