50 dagar kvar

Äntligen helg, äntligen är denna vecka över!

HÄRLIGT VÄDER, ÄLSKAR SOLEN!

En muntlig uppgift, projektarbetsinlämning och två prov veckan efter lovet. Det är så sjukt!
Natur och friluftlivs provet gick nog åt helvetet, missa skit saker vilket man bara blir arg för. Men hann inte riktigt plugga inför provet för jag hade påsklov, och projektarbetet var lite viktigare. Men detta prov bestämmer liksom betyget och det känns inte bra. Biologi breddnings provet som jag gjorde för en stund sedan har jag verkligen haft mardrömmar om. Pluggade inte alls tillräckligt, men jag och KB har typ bara pratat om biologi idag. Haha! Det värsta är att jag tyckte inte det var så jätte svårt, därför kommer det gå åt helvetet. Det gör det jämt när jag tycker det gått bra! Men vi får se när vi får tillbaka provena om typ 5 veckor.

Ska snart ner på stan och kolla på kläder och skor. Jag ska också hämta mamma på stationen, hon har varit på kurs hela veckan. Sen ska jag duscha, för ikväll är det party :)

Klassfest hos Anna, ska bli så kul. Sen blir det att dra till varvet för vårfest!

Förresten jag är så nöjd över mig själv, igår hade vi ingen tränare så jag bestämde mig för att göra något vettigt. Jag köpte Nautilus kort och jag tog 30min på löparbandet, ca 5,5km. Sen tog jag mage och rygg, kändes bra!  Jag kunde ha sprunig ute för det fina vädret men det blir nog på söndag :)

Nu ska jag ut och sola innan jag hämtar mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0